tirsdag 17. april 2018

Egostrikk

Nå har det vært veldig stille her inne lenge. Pga sykdom, som gjør at lysten til strikking og andre kreativiteten blir borte.
Jeg har hatt bursdag, og da fikk jeg et gavekort. 
Noe av det jeg da kjøpte, var boken 
EGOSTRIKK
fra
Lene Holme Samsøe
Så nåååå håper jeg strikkelysten kommer tilbake for fullt👏👏.
Har kjøpt inn garn til flere prosjekter allerede.
Ble helt forelsket i den boka. Så utrolig mye fint der.
Har endel påbegynte prosjekter, som jeg MÅ få gjort ferdig først bare🙂

En fortsatt god uke ønskes dere alle

1 kommentar:

Unknown sa...

شركة المثالية للتنظيف افضل شركة تنظيف بالمنطقة الشرقية تخصصت في تقديم كافة الاعمال المنزية من نظافة ومكافحة حشرات بالمنطقة فلديها افضل الخدماتبافضل جودة واوبارخص الاسعار التي لا تتوفر الا معها كافضل وارخص شركة تنظيف بالاضافة الي خدمتا مكافحة الحشرات ورش المبيدات الامنة والفعالة علي الحشرات بجميع انواعها .. تقدم لكم اليوم افضل العروض والخدمات بخصومات هائلة يمكنكم الحصول عليها من خلال الروابط التالية
I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
starbet login