fredag 26. desember 2014

Min versjon av "skogfrue"


Jeg har strikket min versjon av StellaCharmingDesign sin genser "Skogfrue".
Mine endringer har vært at jeg har brukt 8 masker rillestrikk i sidene på bolen og på armene. 
Har også latt være å ha splitt i siden (mest for å slippe strikke frem og tilbake). 
Litt endringer på maskeantall og fellinger for at den skulle passe perfekt til meg, og pga annet garn enn det som skulle brukes i oppskriften.
Jeg har brukt dobbel tråd Drops Alpaca farge 2923 på pinne 7.

4 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Det ser ut til å vera ein god gensar! Frisk i fargen òg, noko me i alle fall treng no :)

Bundingen sa...

Kjempefin, og akkurat nå som det er så kaldt må den jo være et scoop! Jeg liker fargen, jeg også.

Nyt romjula! Dagene mellom jul og nyttår er gull verdt.

Klem

Stella sa...

Jeg synes genseren din ble kjempefin! Jeg digger endringene du har gjort og fargen er herlig! :)

AlottesVerden sa...

Takk alle sammen. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet :)