tirsdag 23. desember 2014

Julegaveputer


Da er alle puter ferdig montert.
De blå er strikket i Drops Nepal farge 6314.
Oppskrift fra Allers Herlig Strikk 2014


Nå har jeg kun en kreativ gave til jeg holder på å montere, så skal det bli godt å bare slappe av og nyte både strikking og hekling fremover uten noe tidspress.

Jeg har gutta mine annenhver uke, og har dem derfor aldri her hos meg i like uker. 
Julen er jo alltid i like uker, og derfor har jeg dem kun annenhver julaften/lillejulaften.
I år skal pappan til gutta på ferie i julen, og derfor skal gutta være her hele julen.
Det skal bli utrolig kos. Bare slappe av å kose oss.
(Rebecca og Daniel)
Gutta og kjæresten til eldstemann var og feiret jul hos familien på pappan sin side i går.
Pinnekjøtt og gavedryss på liten og på stor.




Ingen kommentarer: