mandag 17. november 2014

Pjonet koppholder

Jeg har testpjonet koppholdere for StellaCharmingDesign.
Oppskriften som kommer ut på E-bok snart har tre alternative mønstere. 
Jeg har brukt mønster nr 2 på mine.
Mine koppholdere er pjonet i Drops Nepal  farge mørk blå 1709 og hvit 1101.
Brukte heklenål nr 5 på ytterste ensfargede kanter og 5,5 på tofargede mønster i midten.

Jeg skal bruke mine koppholdere sammen med serviset mitt Stort Stråmønster i blått. Har ikke kopper til det serviset. Så da tenkte jeg kjøpe høye latteglass og bruke koppholderne på utsiden ,
slik at de ikke blir så varme å holde i.

1 kommentar:

Bundingen sa...

Det kommer stadig nye tips. Koppholder tror jeg ikke jeg har sett før. Artig.
Fint med saker som er pjona. Det er igrunnen en morsom teknikk.
Gleder meg til å se flere!

God tirsdag fra Ingunn