fredag 3. oktober 2014

Shaktoolik genser fra StellaCharmingDesign

Jeg har vært så heldig å få lov til å teststrikke for StellaCharmingDesign
Det er  Shaktoolik genseren jeg har hatt på pinnene den siste tiden.
Herlig genser med 3/4 lange armer.
Jeg har strikket den i dobbel tråd Drops Alpaca farge 2925 og Drops Alpaca Brushed farge 5.
Strikket på pinne 6.

Dette er en genser jeg kommer til å strikke flere av fremover.
Så gled dere til mønsteret kommer ut.

Mønster til denne genseren kan nå fåes kjøpt på Ravelry HER

Nå har jeg startet å testpjone for StellaCharmingDesign.
Dette er en metode jeg ikke har testet ut før.
Nå holder jeg på med hals og pulsvarmere.

Dette testes ut til Stella sin E-bok som hun skal komme ut med senere i høst.

2 kommentarer:

Stella sa...

Din Shaktoolik ble kjempefin! :D

AlottesVerden sa...

Takk for det Stella. Ble veldig fornøyd med den :)