torsdag 24. april 2014

Monica`s Plaza

Må bare vise frem noen bilder fra oppussings prosessen hjemme hos min venninne Monica.
Hun har byttet fargetema hjemme hos seg. Hun har i lang tid hatt oransje som tema, men nå var tiden inne for litt forandring. Det skulle bli blågrønt tema med innslag av lilla.
Veggen var tidligere malt i to forskjellige oransje nyanser. Den ble nå malt i en mørk blågrønn farge for så å få effekter med bølgene i lysere toner

Jeg synes det ble råfint med en slik kontrast vegg med ellers lyse vegger.
Bildet med blomsten på var tidligere i oransje farger. Hun eksprimenterte litt ved å  beholde blomsten som den var, og malte over alt det oransje med farger fra veggen. 
Ble et nytt bilde med en gang.

Her er sofakroken med puten som jeg har heklet til henne under  det ene bildet. 
Kos at hun ble så fornøyd med resultatet av den.
Bildene på veggen var tidligere oransje blomsterbilder.
Hun fant frem en del maler og bilder fra shutterstock som hun endret farger på så det passet inn i stuen. Deretter printet hun bildene over på folie som hun la rett på glasset i rammen.
Utrolig smart gjort synes jeg, og ser ut som et bilde kjøpt i butikken.
(Monica jobber med folie, skilter og dekor til daglig ved Skilt og Fasadehjelpen i Halden)

Her er puten jeg heklet til henne. 

Her er uglebildet som er utgangspunktet for det ene bildet.
Hun har her byttet om på alle fargene, laget en gråmelert  bakgrunn og blå/grønn stripet ramme rundt

Fantastiske Monica...ei utrolig kreative og flink dame.

Ingen kommentarer: