mandag 3. mars 2014

De siste ol-luer

To ol-luer ligger klare for å bli levert til mine tidligere gode naboer Inger og Steinar.
Dette blir de siste jeg lager...håper det blir lenge til neste slik farsått hehe.
Luene er heklet i blått garn fra Viking og rødt garn fra Dale.

Luene er jo veldig greie å lage, men for meg blir det kjedelig. 
Jeg har jo selv ikke vært begeistret for dem i det hele tatt, så mulig derfor det blir kjedelig. Samme som med Mariusmønster...har aldrig vært noen fan av det mønsteret selv, og derfor blir det kjedelig i lengden å strikke 

Nå om dagen går det i litt strikking på en genser til en kompis, og så prøver jeg få litt orden i all garnet jeg har liggende rundt. Har kjøpt endel oppbevaringsbokser...25 stk er fyllt opp allerede. 
Godt med litt orden så en vet hva man har hehe..
Og kjøpestopp hadde vært en fordel

2 kommentarer:

Ruths datter sa...

De ble veldig fine da,men enig at de er litt kjedelig å hekle hvis det blir storproduksjon.
Klem

Siri sa...

Jeg synes luene er fine, men jeg tror ikke jeg kommer til å lage dem allikevel. Orker ikke å gå mann av huse for å lete opp garnet som er utsolgt overalt.Du er jammen tapper som tar på deg å lage ting du egentlig ikke liker en gang. Honnør til deg!