torsdag 16. mai 2013

Genser til bamsen

Jeg startet med en genser til en mann rett før jul og som ble ferdigstillt i januar. Mannen som skal ha den har nå kommet hjem fra 5 mnd på jobb, så da kan jeg jo vise den frem her. Spent på hvordan den sitter på han da, for har jo ikke møtt mannen før, men kun strikket etter måla hans. 
Genseren er strikket etter  DETTE mønsteret, og strikket i to tråder Drops Alpaca.
Jeg har prøvd genseren på, og den er som et stooort telt til meg hihi. Så derfor vises den liggende på gulvet, da også dukken tause Birgitte druknet i den hehe.

Håper du blir fornøyd bamsebeverdaxen:)

ØNSKER ALLE EN FIN 17-MAI FEIRING

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo den passa så"et skudd"lille venn,så eskimoene sga få någe"fancy"å se på te vinteren,tusen hjertelig takk for vel utført jobb vennen min..mvh bamsen