onsdag 16. januar 2013

Ny tlf og nye bøker

I dag har jeg kjøpt meg nytt leketøy hihi....En Sony Xperia V. Har hatt lyst på ny tlf lenge, og spesiellt en som tåler vann. Dette er den siste toppmodellen til Sony, og har fått terningkast 6 hos flere. 
Gleder meg til å utforske den mer.

Har også kjøpt meg to nye kreative bøker.
Boken Julens Skattekammer var en fantastisk fin bok med masse ideer til julen. Denne boken skulle jeg jo hatt til advent, for her var det masse fin inspirasjon. Kan jo ta den frem til neste jul da.
Den andre boken jeg har kjøpt meg er Eventyrstrikk. Her var det bare så utrolig mye fint. Kjoler og gensere.   
Må si jeg digger armene på mange av kreasjonene hennes. 

Mine kreative krumspring om dagen er at jeg holder på med å sluttføre en genser i alpakka. Kun litt på en arm, og så montering igjen. Veldig spent på sluttresultatet, for dette er en genser jeg strikker til en person jeg aldrig har møtt før hihi.

Ønsker alle en fin dag videre:)


Ingen kommentarer: