tirsdag 30. oktober 2012

Bubbelgirls

I dag kom jeg over en bloggen Bubbelgirls . En blogg hvor du kan handle alt fra mobildeksler, store og små vesker, smykker, klær og annet til en rimelig penge. Jeg falt pladask for vesken på bildet over...Denne MÅ jeg ha...hehe...

De har egen butikk på Epla. Gå inn HER for å se alt det fine de har for salg. Wow der bør alle gå innom...utrolig masse fine ting.

De har også en egen facebook side du kan følge....HER .

På bloggen har de nå en liten konkuranse gående hvor du kan vinne masse fint. Trykk deg inn HER for å lese mer om konkuransen.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei AnnC-jeg kjenner deg fra da jeg bodde i Halden jeg :) Heter Gunn Berit, vet ikke om du husker meg. Det er datteren min Ida som driver Bubbelgirls :) Tusen takk for fine ord! :) Og tvi tvi!

AlottesVerden sa...

Hei på deg...
Måtte inn på facebook for å se på bilde av deg...er noe kjent men usikker på hvor jeg har deg i fra :)
tvi tvi til meg...måtte shoppe litt også mens jeg var der inne..hihi