fredag 21. september 2012

MbyM og strikke prosjekter

For en mnd tilbake så startet jeg opp med å strikke en genser i fargen petrol. Den har ligget i en uke nå pga at jeg kun har hatt igjen å sy sømmer og strikke rundt halsen.

Skal prøve å få gjort den ferdig i helgen, men så lenge jeg måtte ha med meg noe strikketøy bort de siste dager, så tok jeg med meg et nytt strikkeprosjekt i stedet for å ha med meg sømarbeid.
Det nye strikkeprosjektet startet jeg på om mandagen. En ny genser i 4 forskjellige garntyper/farger. Cotton viscose, 2 forskjellige farger alpaca og fabel.
Den strikkes fra hals og ned. Har ikke tidligere strikket genser på denne måten. Det var utrolig artig, og spennende med forskjellige farger. Begynte å bli litt lei kun å strikke i en farge.

I dag tok jeg med meg det nye MbyM bladet hjem fra butikken..Utrolig mye fint her. 

Ønsker alle en fin helg:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Herlig farge på genseren. Helt enig i at det var mye fint i M by M!
Klem