fredag 27. januar 2012

Garn

Her en dag kom jeg over en nettbutikk med garn. Masse billig garn. Siden heter Yarn-Paradise. De selger garn laget i Tyrkia. Utrolig mye garn var det å velge mellom der. Tenkte at siden det var så billig, så MÅTTE jeg jo bare kjøpe noe for å teste det ut. Så da kjøpte jeg garn for litt under 200 nkr. Det ble hele  2 kg garn ut av det. Totalt med frakt ble det 350 nkr for alt. Det er jo ikke ille for 2 kg garn. 
Sort garn i 80% angora og 20% akryl
Brunt og gul/orange garn i 50% kid mohair og 50% polyamid
Sort garn med glitter i angora, ull, akryl og lurex

Rødt blankt garn i 80% bomull og 20% nylon

Jeg har jo så enormt med garn liggende, så har jo IKKE behov for mere, men MÅTTE liksom bare...hihi..
Så nå blir det spennende å se hva man kan få ut av dette kjøpet.

Jeg skal bruke kvelden til å slappe av med kaffe, bringebær og bjørnebær pai  og tv titting. Lade opp til storslagen fest i morgen. Min søte venninne Monica fylte hele 29 + 11 år i går, og skal feires med heidundranes fest i morgen. Gleeeeder meg masse:)

HIPP HIPP HURRA for Monica<3

Ønsker alle en fiiin helg:)

3 kommentarer:

ide-puffen sa...

Nei og nei du skulle ikke ha gitt meg den linken. Har som deg mengder med garn liggende.....sender linken til en strikkeglad venninne....må lurkikke selv også hi hi.
Ble det 150kr for akkurat 2 kg. Er det maks vekt for 150kr?
Håper du har en heidundrende fest as we speak.
Klem
Randi

AlottesVerden sa...

Hei på deg Randi...
Det jeg kjøpte var ca 2 kg garn, men vet ikke om det er noen max grense...Jeg kjøpte bare garn for nesten 200,- pga tollavgifter...for regner med det er toll på slike varer som det er på alt annet man kjøper utenfor norge:)

Hennes sa...

Grattis med nye mengder garn:O)
Blir gøy å se hva du skal lage.

Ha en fin kveld.
Klem Linda.