torsdag 9. juni 2011

Drops høst/vinter 2011/2012

I dag var jeg en tur innom Garnstudio sine sider. De har nå lagt ut bilder av årets høst/vinter kolleksjon. Jeg fant mange modeller jeg kunne tenkt meg til høst/vinteren.  Fikk lyst til å starte strikke med det samme, men de har ikke kommet ut med alle oppskriftene enda(de legges ut så fort de er ferdig), og har noe sommer prosjekter som må gjøres først.

Her er noe av det som kommer i høst/vinter. Gå inn på Garnstudio sine sider for å se alle bildene.






Ønsker alle en fin uke videre:)

5 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Her var det mye fint!
God helg :O)

ide-puffen sa...

Friste friste, men jeg må vente litt ut på sommeren før jeg begynner med høstsaker. Blir bare så hmmmm ikke tema med høst nå he he. Ser ut som mye fint.
natt natt
Randi

guttemamma sa...

Takk for hilsen!! Kjenner meg igjen....får lyst til å sette i gang,å starte med et nytt strikketøy er herlig!!
mvh Anette♥

hanne sa...

Det er farlig med slike runder...kjenner at det kribler i fingrene etter å starte noe nytt når jeg ser sånt...Takk for titten i alle fall!
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Spennende å se om det er noe jeg får lyst til å lage også ;) Skal ta turen inn å se, eller kanskje jeg gjør lurt i å vente litt :)
Takk for tipset!