søndag 28. november 2010

Første advent

Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.
I dag har vi tatt frem den nydelige adventstaken fra Perfect home. Den har jeg hatt ett par år nå og er blitt veldig glad i den. Til advent skal det vel være lilla lys, men jeg har aldrig pyntet med lilla. Liker å henge opp røde gardiner og legge på duker til advent, og da synes jeg det er finere med røde lys:)..
Adventstaken står på en sjenk i stuen. På veggen over henger det en engel på en hjertekvist som min gode venninne Trine har laget til meg. Den henger alltid der ved siden av engle barna mine:).Satte de søte Sia englene ved siden av staken på høyre side, og på venstre side står det to lotus lykter som er fyllt opp av stener og krystaller.
ØNSKER ALLE EN RIKTIG FIN ADVENTSTID

Ingen kommentarer: